Halloweenin huumaa

Kohta on pyhäinpäivä. Mua pyydettiin mukaan halloween-bileisiin mutta en mä oikein tiedä kehtaanko mä mennä sinne. Eihän mulla ole mitään pukuakaan eikä mulla oikein olis varaakaan ostaa mitään. Tosin, mä löysin täältä tosi kivoja ideoita eikä ne välttämättä maksaiskaan ihan sikanaa. Onneks mulla ei ole peukalo keskellä kämmentä ja osaan itsekin tehdä juttuja.

Mut rehellisesti sanottuna, oon mä kyllä miettiny jos ottais jotain lainaa jostain, joku pikavippi tai vastaava. Eihän mun tarviisi paljoa ottaa, sen verran että saan ylimääräiset kustannukset hoidettua. Toisaalta, tuntuu vaan niin tyhmältä ottaa vippiä bileisiin mutta enhän mä ainoa ole joka niin tekee.

Kaverin kanssa pähkäiltiin pitäskö niihin bileisiin tehdä joku booli. Frendi sano ettei mun onneksi tarvii osallistua niihin kustannuksiin. Mä löysin sille kyllä hyvin idean sitä boolia varten. Pakastaa kertakäyttöhanskaan vettä ja laittaa se sinne booliin niin ainakin alkuillasta näyttäis että siellä on jonkun käsi. Hih, mahtasko kukaan ees pelästyä.

Pakko myöntääet odotan ihan sikanaa noita bileitä. Vähän jännittääkin. Mut onneks täs nyt on aikaa valmistautua vielä.    

                                                                                         halloween1

Leave a Reply

