Ensilumi!!

Ihanaa että vihdoin saatiin lunta. Tosin, en mä usko että se kauaa kestää, ,mun mielestä luvattiin jo lämpenevää mutta on ihana kävellä tuolla ulkona kun tuntuu että on niin valoisaa. Jotenkin huomaamatta tullut käveltyä pidempiä lenkkejä nyt kun ei oo maa ollut niin kostea.

Vajaa viikko niihin bileisiin mutta en nyt vielä paljasta miten mä pukeudun. Mutta jotain oon onneksi kehitellyt. J. tosin ilmoitti ettei se oo tulossa vaikka ei sen ainakaan tarvii töihin mennä kun ei niitä ole. Ei kuulemma huvita. Vähän masentaa toi tollainen synkistelyasenne mutta toisaalta, ei se varmaan tunnekaan sieltä juuri muuta kuin mun kavereita eikä se oo oikein ikinä tutustunu niiden poikaystäviiin. Onkohan ees ikinä nähnyt? Ei kai, se kun on sellainen kotimörökölli.

 

Meille tarjottiin kolmatta kissaa ja mä kävinkin katsomassa niitä pentuja. VOI LUOJA että ne oli suloisia. Mutta en mä voi ottaa. NYtkin saa välillä miettii että mitä syöttää Janssonille ja Mirjalle. Ärsyttää tää pennin venytys kyl todella. Pääsispä J töihin tai sais ees ite kokopäivähomman.  Mutta tässä kuva jonka pennusta nappasin. Joo, mä tiedän, se on ihana ❤

 

kissanpennutJI0701_hi

Leave a Reply

