Ääniä yössä

Mä sain melkein sydärin viime  yönä. Tuntui kuin meidän ulko-ovi tulisi sisään, sellainen rämähdys siitä syntyi. Ei siinä sen kummenpaa kuin että naapuri taas kerran erehtyi ovesta. Tai ei siis naapuri vaan naapurin exä.. Joo, se tuli siis taas hakkaamaan meidän ovea kun yritti päästä exälleen sisälle. Tosi ärsyttävää. Mä en ymmärrä miksei ihmiset voi laittaa ala-ovea kunnolla lukkoon ettei kaiken maailman hampuusit pääse rappuun pyörimään.

 

Mä olen taas kerran saanut päähäni alkaa harrastamaan jotain. Koska talous on yhä tiukilla, mä mietin josko paneutui vaikka kielten opiskeluun. Löysin tällaisen sivun jossa on uutisia englanniksi. Jos alkaisi vaikka niitä suomentamaan niin saisi kaksi kärpästä yhden hinnalla. Tai noh, eihän se mitään maksa. Mua vaan ärsyttää kun mun kielitaito on mitä on. Tai ehkä se on hyvä, mä vaan jähmetyn kun pitäisi puhua.

 

Toinen mitä mä kanssa harkitsin on valokuvaus. Mä tykkään kuvailla kännykällä ja muokata niitä kuvia. Mun suosikkeja on erilaiset pikkujutut, esim tämä..

                                                                                  WP_20130811_008

 

Graffiteja on kiva kuvailla. Mutta.. mä tarvitsen siihen kunnon kameran 😦 Toiskohan joulupukki jos mä oikein nätisti pyydän? Onneksi netistä saa hyviä vinkkejä valokuvaukseen niin ei tarvii enää siihen päälle mitään kursseja ottaa..

Leave a Reply

