Juhlien jälkeen

Heippa kaunokaiset!

Mä just muistin että enhän mä ole käynyt kertoos teille mun halloween-bileistä mitkä meni oikein hyvin. Oli ihan sikamageet bileet. Kaikki oli pukeutuneet tosi mahtavasti ja loppujen lopuksi mä sain itsellekin ihan ok puvun. Mä olin vähän niinkuin tää zombiemorsian vaikka teinkin puvun itse. Oli tosi helppoa.

 

Nyt kuulemma frendi alkaa suunnittelee jo pikkujouluja kun kaikki meni niin hienosti. Ihan jees, kunhan ei vain käy kuin tässä kuvassa, heh..

                                                            Pikkujoulut

 

Oikeesti mä tykkään kanssa kaikesta jouluun liittyvästä oheistoiminnasta. Pikkujoulut, joulumyyjäiset, joulukadun avajaiset.. Ihanaa. Mä tykkäisin laittaa jouluruokia mutta en mä osaa muuta kuin kinkkua ja porkkanalaatikkoa. Sen takia mennään aina jomman kumman porukoille syömään jouluna vaikka voitais kotonakin olla. Mä käyn aina välillä kuolaamassa mitä muut laittaa. Mutta torttuja paistan kyllä ihan kohta. Ja lämmitän glögiä, alkaa olee niin kylmä varpaillekin jo..

Leave a Reply

