Leffailta

J:lla oli tänään vapaailta joten me mentiin sen kunniaksia leffaan. Se oli duunin kautta saanut vaparit Gravity -leffaan joten olihan se mentävä kun suht edullisesti pääsi. Me ei ikinä osteta lefffasta mitään vaan varustaudutaan omilla eväillä. Joo, tiedetään ettei niin saa tehdä, mutta kaikkihan niin tekee, ainakin melkein.

 

Mitä tulee leffaan, niin musta se oli kamala. Siis.. Okei,näyttelijät olivat hyviä mutta mua alkoi jotenkin ahdistaa se pelkkä avaruus ja se, että mietin mitä jos mä oisin juuttunut sinne avaruuteen? Tai lähteny silleen samalla tavalla ajelehtimaan avaruuspuvussa.. Hyi kamala.. Olihan se paikoin ihan mageeta katseltavaa 3D;nä mutta silti, mä olen niin tyytyväinen ettei ostettu omia lippuja.

index

Leffassa muuten ei ollut kuin kaks näyttelijää, Sandra Bullock ja George Clooney. Mä taidan olla vähän turhamainen, mutta mä aikoinaan katselin Teho-osastoakin vaan Clooneyn takia. Tossa leffassakin mä ilahduin ku se tuli takasii, mut se olii vaan Bullockin haaveilua. Mä muutes tykkäsin aikoinaan kovasti Bullockin leffasta 28 päivää joten näyttelijöistä se ei ollut kiinni ettei minuu iskenyt.  Näin vain tällä kertaa..

Leave a comment