Jouluostoksia

Mulla on tänään vapaapäivä ja J. on töissä joten mä ajattelin mennä jouluostoksille. Onneks nyt on ollut töitä sen verran reilummin ettei tarvii ihan kitsastella lahjoissakaan. J:lle on tosi vaikea keksiä mitään ja mä kokeilinkin olisko lahjaehdotuksella antaa jotain vinkkejä. Ei ollut. Kävin saman tien lukemassa legendaarista vauvalehden kamalimmat lahjat- listaa jotten sorru mitään siltä ostamaan. Vessapaperia, ha hah…

En muuten ymmärrä miksi mulle oli henkilökohtaisesti viestiä että on tullut muutoksia pikavippilakiin. No joo, ehkä mä oon sit kohderyhmää niille vipeille kun kerta silloin ennen halloweenia harkitsin.

Mutta olis ihanaa jos olis tosi paljon ylimääräistä ja pääsis vaikka Saksaan joulutorille joskus. Mun vanhemmat oli muutama vuosi sitten juhlimassa hääpäiväänsä juuri joulumarkkinoilla ja niiden valokuvat ja tuliaiset olivat ihan uskomattomat. Noh, ehkä joskus. Ei tässä niin jouluinen fiilis vielä edes ole kun ei kamalasti luntakaan ole satanut.

Hei, huomenna on joulukuun eka päivä. Sen kunniaksia The Joulukalenteri, ihan parasta Histamiinin jälkeen.

Leave a Reply

