Raatona maantiellä..

Mä olen aivan puhki. Tää viikko on vasta puolessa välissä ja mä olen aivan raatona maantiellä. Totaalisen väsynyt. Vielä olisi kaksi päivää jäljellä koska ei mulla ainakaan perjantai ole vapaa. J:n kanssa ollaan lähinnä tehty pikainen vuoronvaihto ovella koska sen kiiret painottuu enemmän iltaan. No, eipä ainakaan ala kyllästyttää…

Mutta tohon mun väsyyn.. Mä kävin lukee jo virkistysvinkitkin jos niistä löytyi apua. Eipä oikein. Mutta löysin idean uudenvuodenlupaukseen. Mä sain puhuttua J:nkin mukaan et me aletaan karppaamaan uudesta vuodesta lähtien 😀 Eli vähentämään hiilareita. Neuvoa ja apua löytyy karppausinfosta. Mä oon niin liekeissä tästä, koska musta tuntuu että se on just mulle sopiva laihdutusmuoto. Koska aika pitkälle mä nytkin syön niin, lihaa ja kasviksia. Paitsi silloin kun on J:n kokkausvuoro..se tekee aivan syntisen hyviä kastikkeita.

Tänään on jo aika avata neljäs luukku. Here you are 🙂

Leave a Reply

