Joulu on taas, joulu on taas..

..kattilat täynnä puuroo 🙂

 

Mä olen niiiiin fiiliksissä tästä joulusta, ei kai sitä huomaa? Heh 🙂 Viikonlopun mä rallattelin jouluradion mukana ja duunailin joulukortteja ja otin pinterestistä vähän osviittaa. Todella vähän kyllä, mun tekeleet jäi aika kauas näistä.. No mutta idea se on pääasia, itse tekeminen. Vaikka rehellisyyden nimissä, mä vuosi vuoden jälkeen päätän etten tee enää yhtään korttia ja sit kuitenkin huomaan tekeväni ja stressaavani ehdinkö ajallaan.. J:n mielestä mä olen aivan sekaisin ja niin taidan ollakin.

 

Harmi vaan etttä mä löysin tän portable north polen liian myöhään. Olisin kummitytölle laittanut tervehdyksen kun ne asuvat nykyään Kanadassa eikä tule jouluksi Suomeen ollenkaan. Noh, ensi jouluna sitten. Ei 5-vuotias kai liian vanha ole uskomaan pukkiin?

Ai niin, ei meillä sitten ollukaan niitä pikkujouluja kavereiden kanssa kun juhlien järkkääjä meni murtamaan nilkkansa 😦 Mutta nyt lauantaina mennään firman kanssa syömään ja teatteriin. Kivaa 🙂

 

Kuva

 

 

Leave a Reply

