Somewhere only we know

 

Kuka muu tunnustaa nähdessään ton mainoksen itkeneensä kuin vesiputous? Okei, ei ehkä ihan kuin vesiputous, mutta kuitenkin. Mulle toi biisikin oli vieras ja arvatkaa vaan onko sitä kuunneltu meillä aivan kyllästymiseen asti? 🙂 heh..

 

Kaveri jakoi mun facesivulle tän kissalinkin. No joo, arvaatte varmaan että taas oli maskarat vaarassa kun katselin noita. Se oli niin liikkis se koira joka adoptoi sen pienen pennun ja ne on nyt parhaat kaverit. Mä en voisi kuvitella että meijän katit huolisi tänne yhtään koiraa enkä kyllä mäkään. Mun naapurissa on koira joka osaa olla ihan jees, mutta se karvan määrä.. Mä olin siellä käymässä tossa pari päivää sitten ja joka paikka täysi irtokarvaa.  Heh, ei oikein jaksa naapurikaan siivoilla.

 

Viikon päästä on siis jo joulukin ohi. Tulis nyt vaan sitä lunta vielä vähän lisää. Pelottaa koko ajan että koska sulaa noi viimeisetkin.

Leave a Reply

