Elämän parasta aikaa…

Mä olen aiemminkin hehkuttanut kuinka täpsyissään mä olen joulusta. Ja tunnen taas tietyllä tavalla haikeutta kun se on ohi.. Me oltiin eilen päivällä J:n porukoilla syömässä ja jakamassa lahjat. J:n sisko tuli myös paikalle lasten kanssa, ne olikin tänä vuonna sen luona. J:n sisko on siis eronnut..

Mutta oli aivan tosi, tosi ihanaa. Me käytiin saunassa, syötiin hyvin ja juotiin hyviä ja kuunneltiin joululauluja, mm. tätä levyä:

 

Saatiin ihania lahjoja ja J:n vanhemmat tykkäsi tosi kovasti näistä mun tekemistä ruusuista. Sain ne valmiiksi:

WP_20131221_004Oon itekin aika tyytyväinen näihin vaikka ekaa kertaa tein 🙂

 

Illalla nähtiin vielä tonttujakin 🙂

WP_20131224_006

Huomenna lähdetään ajelee mun vanhemmille ja ollaan siellä muutama yö. Jos ei muuta niin ainakin lunta kuulemma pitäisi olla,ainakin vielä…

Leave a Reply

