Vauvakuume!!!

Viivi ja vagner_vauvakuumeNonni. Nyt se iski. Vauvakuume nimittäin. Mun hyvä ystävä oli viikonlopun kyläilemässä meijän luona ja sillä on kahdeksan kuukautinen Saga-tytär. Voi ihanuus sitä vauvan nuuskuttelua ja kikatusta ja… aah :)) Im in love!!! Se oli aivan ihana vauva ja antaa Saaran nukkuakin nykyään. Just luin tutkimuksenkin miten vauvalle saa ja pitääkin leperrellä niin se auttaa sitä kielen kehittämisessä.

Mä huomasin että J:kin tykkäsi siitä. Piti sylissä ja katseli silleen.. söpösti. Ja kun mentiin käymään pikaisesti ulkona vaunujen kanssa, se työnsi kuin ylpeä iskä ainakin niitä vaunuja lumihangessa. Ajankohta vaan vähän tökkii. Mun piti ensin nyt vaan saada painoa hieman pois koska tiedän että raskaudesta sitä kuitenkin tulee lisää. Mutta toisaalta, mä en tuu enää tästä nuoremmaksikaan. Enää muutama vuosi niin olen 30 vuotias ja noh, en mä halua olla mikään kalkkismutsikaan.

Pitää jutskata lisää asiasta J:n kanssa mitä mieltä se on jos jätän pillerit pois. Mutta eiks niin et nää on aivan ihania….

Leave a Reply

