Story of my day

Blaah,mä olen taas saikulla.. Tällä kertaa sen takia, että liukastuin tosi pahasti matkalla töihin eilisaamuna ja nyt mun alaselkä on ihan tohjona. Tällä selällä ei pahemmin istuta ja jalkahoitoja tehdä. Tosin, nyt joulukiireiden mentyä ohi mullakaan ei ole enää ollut niin paljoa hommia ja ihan vain muutama päivä tälläkin viikolla. Onneks sentään J sai vakkaripaikan sieltä ravintolasta ja olivat kuulemma jotain jutelleet et siitä vois tulla vaikka ravintolapäällikkö jos se kävis jonkun kurssin. Se vaan tarkoittaa sitä, että on entistä enemmän kotoa pois 😦 Mutta joo, oli taas aika kaivaa kaikenlaisia säästövinkkejä esille kun saa omaa palkkaa laskea et mihin riittää ja mihin ei.

Tänään sattui kyllä niin paska juttu…Mun piti käydä apteekissa ostaa lisää särkylääkettä ja arvatkaas kuka unohti avaimet himaan? Joo.. onneksi oli sentään puhelin että sain naapurin kiinni koska sillä on meijän vara-avain eikä sekään ollu kotona kun soitin sen ovikelloa. Onneksi se ei ollu kaukana. Kiitokseksi keitin meille kahvit ja yritin tehdä mukikakkua mutta joo, en tiiä, jokin meni pieleen ja roskiin lensi sekin..

Tää päivä on kai kirottu? En tiiä.. aloitin sitten virkkaamaan pinterestistä löytämäni ohjeen mukaan tähtiä ja lumihiutaleita jos saisin niistä tehtyä kaverille peiton tai ehkä sille tulevalle vauvalle sitten..? J ei kyllä vielä näyttäny vihreää valoa mutta äkkiäkös mä sen pehmitän 😀

Mun päivän biisi, story of my life….

Leave a Reply

