Yllätyksiä elämään

apua, ensi viikolla on ystävänpäivä enkä mä ole ehtinyt miettiä sitä ollenkaan. Se sattuu muuten olemaan mun ja J:n vuosipäivä joten olisi kiva kehittää siihen jotain spessua kuten ravintolaillallinen tai jotain. J:lläkin onneksi on silloin aamuvuoro ja seuraava päivä vapaa ja mulla se on kokonaan vapaa. Mutta mitä ihmettä siihen oikein keksisi? Vai tekiskö kotona jonkun ihanan yllätyksen sille valmiiksi kun pääsee töistä? Se voiskin olla hyvä idea. Ja paljon halvempaa kuin mennä ylös syömään.

Mä olen ollut jo  töissä tällä viikolla vaikka selkä onki ihan jumalattoman kipeä vieläkin. Ei oikein tee hyvää istua siinä asennossa.

 

Mä haluisin jonku uuden kampauksen jo ja katselin näitä hiusmalleja. Olisi aika kivoja. Mulla on nyt puolipitkät hiukset ja tuntuu ettei nää kasva millään joten jos sit leikkaisi lyhyeksi? Niitä pitää vaan useammin leikellä mutta onneksi mun kaveri on prturi-kampaaja. etenkin ton linkin ekasta mallista mä tykkäsin tosi paljon. Ja joku kiva väri siihen? Näin mainoksen jostain uudesta hiusväristä, ihana punainen. En muista mikä se oli mutta tää shokkipunainen  olisi ihana ❤ ❤ ja tähän vihreet piilarit 🙂

 

Loppuun Haloo helsinkiä vaikka tää biisi ei nyt varsinaisesti olekaan meijän suhteesta, tykkään vaan tästä bändistä ja tuli tää mieleen 🙂

Leave a Reply

