Rakkautta ja vauvoja

Love-wallpaper-love-4187632-1920-1200

 

Voiko omaan mieheen rakastua uudelleen? No voi 🙂

Mun viikonloppu oli vaan niin täydellinen. Mä olin suunnitellut meille tylsää romanttista päivällistä mutta J veti asteen paremmaksi ja oli järkännyt mulle ihanan yllätyksen. Se oli saanut töistä Tukholman risteilyn kiitokseksi kovasta duunistaan ja yllätti mut ihan täysin. Oli ihana matka. Syötiin hyvin, juteltiin, naurettiin, rakasteltiin ja .. J sanoi että hankitaan vaan se vauva. Sen mielestä aika on totaalisen valmis siihen ja mä olen niin samaa mieltä. Ihanaaaaa!! Mä vaan siis olen niin onnellinen just nyt. Hyvästi pillerit, jee :)) Hassuteltiin jo Tukholmassa katsomalla vauvan vaatteita ja J oli niin täysillä mukana siinä hommassa.

Mä olen tässä pari päivää surffanut vauva-lehden sivuilla ja lukenut ihania tarinoita ja kamalia tarinoita. Toivottavasti meidän vauva saisi nopeesti alkunsa ja olen kyllä varautunut pettymyksiinkin, kai.. vaikea sanoa.

Mutta loppuun vähän hempeilyä a’la Wet Wet Wet, nyt alkaa olee kiire töihin. Ciao. Rakastakaa toisianne!!

Leave a Reply

