Lomailuja

Okei, koirat on ihan kivoja mutta oon ihan tyytyväinen vaan kissaan. Pari kertaa oli niin kamala “koiranilma” ettei olisi millään huvittanut lähteä koiran kanssa ulos, mutta pakko se vaan oli. Musta oli kyllä ihana huomata etten joutunut yksin huolehtii Artusta vaan J vei sitä samalla tavalla ulos ja pari kertaa yksinkin.

Nyt kotona tuntuu niin hiljaiselta kun ei kissa vedä rundia paikasta toiseen Artun perässä. Se tykkäs kanssa kovasti ja onneks Arttukin oli tottunut kissoihin. Harmi että mun talvilomaviikko on nyt. Olisi ollut enemmän aikaa koiralle. Mutta olenpa tehnyt kaikkea sellaista mitä en muuten tekisi. Siivonnut vaatekaappeja ja vaihtanut kukkiin multia. Ja haaveillut toki vauvasta. Vielä ei tosin tärpännyt, menkat alkoivat eilen. Mutta en mä kyllä odottanutkaan että vielä mitään tapahtuisi.

Ilmat ovat olleet karseat ja sit taas yhtenä hetkenä niin keväiset. Mä yritin etsiä kaupoista uusia kumppareita mutta ei löytynyt. Pitää varmaan tilata netistä. Mä tilasin sit kanssa kaverin vinkin perusteella ekaa kertaa ulkomailta, sportsdirectista. Siellä oli ihan hullun halpaa ja mä luulin et se oli vaan urheiluvaatteita mut siel oli kaikkea. Tulis nyt vaan se paketti jo..

Löysin uuden bändin kanssa jota olen paljon kuunnellut. Eihän tää mimmi mikään uusi ole, mutta tykkään kovasti. Tässä yksi biisi:

Leave a Reply

