Suojautukoon ken voi!!

Kuva

 

Apua.. Manflu on täällä!!! J on kipeä ja noh, miesflunssathan on aina pahempia kuin mitkään muut 😀 

Tosin, mun täytyy oman miehen puolustukseksi sanoa ettei tauti iske sillä läheskään niin pahana kuin mitä olen kuunnellut kavereiden tarinoita. J ei makaa reporankana sohvalla hautautuneena nessuihin ja vaadi palvelua 24/7.

Mutta olenpa aina vapaapäivinä hakenut Makuunista ison liudan vuokraleffoja ja niitä ollaan katsottu yhdessä sinne sohvaan hautautuneena. J tosin alkoi vihjailemaan että pitäskö makkariin hommata oma telkkari mutta siihen mä en ala. Tavan romantiikan tappaja!! 

Piipahdin tänään myös kaverilla joka oli taas kerran tilaamassa treenivaatteita netistä. Mä kanssa mietin että pitäskö tilata jotakin mutta tällä kertaa jätin väliin. Enkä mä oikeestaan ees tarvitse mitään. Ja jos hyvin käy, niin eipä tässä tarvitse mitään treenaillakaan jos alkaa maha kasvamaan.. *fingers crossed* Vielä ei ole uutisia sen saralta.

 

ps. tää kirjoitus oli tarkoitettu tulemaan ulos jo tiistaina..jostain syystä se oli jäänyt koneelle muhimaan.. pah.. 

Leave a Reply

