Surffauspäivä

Mä lueskelin tänään pitkästä aikaa hesarin verkkosivuja kun kerta oli vapaapäivä ja silmiini sattui artikkeli, jossa puhuttiin siitä, kuinka arki voi alkaa tuntumaan vesikidutukselta. Kun kaikki on hyvin mutta mikään ei tunnu miltään. Mä niin tiedän ton tunteen ja onneksi olen päässyt siitä jo yli. Se oli aikaa ennen kuin seurusteltiin J:n kanssa. Oli töitä ja kavereita ja kaikki oli mahdollista, mutta silti se oli vaan niin samaa rataa koko ajan. Onneksi nykyään on siis jo toisin vaikka ei tulot olekaan samaa luokkaa kuin silloin ja enemmänhän mä luulen että olen “arkeutunut” tällä hetkellä. Mutta ei se raha tuo onnea, sen tuo muut asiat.

Mun on pakko kertoa kanssa ennen kuin räjähdän.. Mun menkat on myöhässä! Joo, tiedän että on vielä aikaista sanoa mutta.. iik! Jännittää.. mutta odotellaan.

Olen siis enemmän ja vähemmän viettänyt aikaa netissä ja löysin ihan kiva bloginkin taas. Sitä pitää Italiassa asuva kirjailija, ja tässä sen blogissa on aika paljon kaikkea ruoka-aiheista juttua. Mun on kyl pakko kirjastosta etsiä sen kirjoja, vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä.

Kokeilin myös tänään taas sitä kielten opiskelua. Onneksi netin kautta löytyy ilmaisia sivuja, joissa voi treenailla jotai alkeellista. Onhan tää Duolingo aika lapsenomainen ja taitaa ollakin lapsille suunnattu mutta mitäs sitten, kai sitä voi aikuisetkin käyttää?

changes

Leave a Reply

