Kuiskauksia

Aargh, olipa työpäivä taas. Voisin väittää että näin puhki en oo ollu aikoihin. Nyt olis ihanaa jos meillä olisi kylpyamme mutta ei oo 😦 Tän päivän asiakkaiden puheenaihe tuntui olevan vain ja ainoastaan leikkaukset, joita eduskunta taas kaavailee. Ei tää vielä mua koske (mutta tulevaisuudessa kyllä) mutta lapsilisät pienenee. Tosi kurjaa kyllä. Miksi kansanedustajat saavat nostaa huimaa palkkaa kun sit taas muut joutuu kituuttaa? Onneks laskettiin J:n kanssa että mun äippärahat menee sen vuoden tulojen mukaan kun mulla oli vielä ihan ok tulot.

Töiden jälkeen en olis millään alkanut jaksaa väsäilee yhtään mitään, mutta huomenna aamusta mun pitää viedä yksi lahja eikä mulla tietenkään ollut lahjapaperia. Onneksi keksin tehdä itse sille lahjapussin, netistä löytyy paljon hyviä ohjeita. Jossain vaiheessa kun meille vielä tuli lehti, tehtiin biospussit sanomalehdestä mutta ei enää.

Oon varmaan ennenkin hehkuttanut että Passenger on vaan niin ihana bändi? No kuitenkin, niiltä tulee uusi levy ulos, Whispers. Se on PAKKO saada, maksoi mitä maksoi!

Mutta mä vetäydyn nyt sohvalle Greyn anatomian pariin, hyvää yötä ❤

 

Leave a Reply

