Uutta keittiöön

Olen innostunut niin ruoanlaitosta kuin leipomisestakin! Minusta on siis vihdoinkin tullut kätevä emäntä miehelleni. Mutta nyt on mieheni vuoro olla näppärä mies, sillä hän joutuu asentamaan kaikki keittiömme keittiökalusteet, jotka minä olen innoissani tilannut. Yhteistyöllä kaikki sujuu!

Ajattelin pistää koko keittiön siis uusiksi. Olen vaihdattamassa kaappeja, uusimassa kodinkoneita ja jopa laitattamassa sellaista kiven näköistä koristelaattaa seiniin. Kyllä uudessa keittiössä kelpaa kokkailla!

Keittiö-klassinen-pähkinä-valkoinen-31

Olen myös ajatellut alkaa järjestää pienimuotoisia illanistujaisia ystävillemme. Niissä voisi olla jokin tietty teema, kuten vaikka kreikkalainen. Olen jo valmiiksi innoissani tästä ja näen pariskunnat istumassa uudessa keittiössämme pöydän ääressä juttelemassa ja syömässä hyvää ruokaa.

Ihanaa syksyn jatkoa kaikille lukijoilleni!

Leave a Reply

